ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
Υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης
Βασικές αρμοδιότητες:
- Υποδοχή και Εξυπηρέτηση πελατών
- Καταχώρηση εξετάσεων και παράδοση αποτελεσμάτων
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών και προγραμματισμός ραντεβού
- Συντονισμός και συνεργασία με επιμέρους τμήματα
Job requirements
- Απαραίτητη η προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Εξοικείωση με Η/Υ (MS OFFICE) και προγραμμάτων ιατρικών υπηρεσιών
- Επικοινωνιακές δεξιότητες και συνεργατικότητα
Good to Have
- Πρότερη εμπειρία με το software sLis
Προσφέρουμε:
- Ικανοποιητικές αποδοχές
- Σύγχρονο περιβάλλον υψηλών απαιτήσεων
- Συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη
- Προοπτικές εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον
Υπάλληλος Γραφείου για Στελέχωση Τηλεφωνικού Κέντρου
Job description
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων
- Διαχείριση και προγραμματισμός ραντεβού διαγνωστικών εξετάσεων
- Χειρισμός ερωτημάτων πελατών και τηλεφωνικά και μέσω e-mail
- Παροχή πληροφοριών προς τους εξεταζόμενους
- Διαχείριση και καταχώρηση παραπεμπτικών & ταμείου
Job requirements
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχο ρόλο (γραφείο διακίνησης, διαγνωστικό κέντρο, τηλεφωνικό κέντρο σε μονάδα υγείας, κλπ.)
- Εξοικείωση με Η/Υ
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά & προφορικά)
- Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του εξεταζόμενου και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Οργάνωση, υπευθυνότητα, ικανότητα διαχείρισης χρόνου και προτεραιοτήτων
- Δυνατότητα απασχόλησης σε ευέλικτα ωράρια και βάρδιες
What we Offer:
- Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
- Φιλικό και ομαδικό περιβάλλον
- Συνεχής επιμόρφωση, ανάπτυξη και εξέλιξη
Good to Have
- Πρότερη εμπειρία με το software sLis
Αν επιθυμείτε να συνεργαστείτε μαζί μας συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας ή στείλτε μας το βιογραφικό σας στο hr@sakarellos.gr