ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ

Βασικές αρμοδιότητες:

  • Υποδοχή και Εξυπηρέτηση πελατών
  • Καταχώρηση εξετάσεων και παράδοση αποτελεσμάτων
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών και προγραμματισμός ραντεβού
  • Συντονισμός και συνεργασία με επιμέρους τμήματα 

Job requirements

  •  Απαραίτητη η προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Εξοικείωση με Η/Υ (MS OFFICE) και προγραμμάτων ιατρικών υπηρεσιών
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες και συνεργατικότητα 

Good to Have

  •  Πρότερη εμπειρία με το software sLis 

Προσφέρουμε:

  • Ικανοποιητικές αποδοχές
  • Σύγχρονο περιβάλλον υψηλών απαιτήσεων
  • Συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον

Job description

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων
  • Διαχείριση και προγραμματισμός ραντεβού διαγνωστικών εξετάσεων
  • Χειρισμός ερωτημάτων πελατών και τηλεφωνικά και μέσω e-mail
  • Παροχή πληροφοριών προς τους εξεταζόμενους
  • Διαχείριση και καταχώρηση παραπεμπτικών & ταμείου 

Job requirements

  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχο ρόλο (γραφείο διακίνησης, διαγνωστικό κέντρο, τηλεφωνικό κέντρο σε μονάδα υγείας, κλπ.)
  • Εξοικείωση με Η/Υ
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά & προφορικά)
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του εξεταζόμενου και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Οργάνωση, υπευθυνότητα, ικανότητα διαχείρισης χρόνου και προτεραιοτήτων
  • Δυνατότητα απασχόλησης σε ευέλικτα ωράρια και βάρδιες

What we Offer:

  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
  • Φιλικό και ομαδικό περιβάλλον
  • Συνεχής επιμόρφωση, ανάπτυξη και εξέλιξη 

Good to Have

  • Πρότερη εμπειρία με το software sLis

Ευκαιρίες Καριέρας

Αν επιθυμείτε να συνεργαστείτε μαζί μας συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας ή στείλτε μας το βιογραφικό σας στο hr@sakarellos.gr